۱۰ هزار بسته نوشت افزار در قزوین توزیع می شود 

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ مهدی صادقپور مسئول بسیج سازندگی استان در جمع خبرنگاران از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌ها روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه به صورت نمادین از مزار شهدای شهر قزوین آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته تاکنون حدود چهار تا پنج هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است و مرحله پایانی آن را نیز روز سه شنبه انجام خواهیم داد.

این مسئول گفت: یک پویش همگانی را نیز در این زمینه در بسیج سازندگی به راه انداخته ایم تا با کمک همه آحاد جامعه برای تامین نیاز دانش آموزان به اقلام تحصیلی از قبیل کیف و کفش اقدام شود.

وی اضافه کرد: برای تأمین این بسته‌ها از ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان هزینه شده است و تلاش کرده ایم متناسب با دوره‌های تحصیلی و سن دانش آموزان برای تامین بسته‌ها اقدام کنیم.

صادقپور گفت: ۷۰۰ پایگاه محلات بسیج در سطح استان فعالیت دارند که در شناسایی نیازمندان و جامعه هدف و توزیع بسته‌های تهیه شده همکاری می‌کنند.

این مسئول در خصوص انجام مراحل نخست رزمایش کمک مؤمنانه، اضافه کرد: این رزمایش به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب در استان آغاز شد و هیچ خانواده‌ای از جامعه هدف گزارش نشد که این بسته‌ها را دریافت نکرده باشد.

صادقپور اضافه کرد: ابتدای کار، قرار بر این بود که خانوار‌های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی شامل این طرح نباشند، ولی در ادامه تعداد قابل توجهی بسته معیشتی به این خانوار‌ها واگذار شد.

وی گفت:در این زمینه با کمک قرارگاه‌های بسیج نزدیک به ۵۰ هزار نفر از جامعه هدف در مرحله اول شناسایی شدند و تنوعی از خدمات شامل بسته‌های معیشتی، اهدای خون، آزادسازی ۳۰ زندانی با کمک ستاد دیه دریافت کردند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: تا به امروز ۱۰۰ فقره جهیزیه با کمک خیران و آورده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تامین شده و هدفگذاری ما تامین ۳۰۰ فقره جهیزیه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار